Monday, June 8, 2009

PROTES!!

yup! aku da kene pindah department baru - Internal Audit -
ari ini genap 7 ari aku beroperasi di nu dept.
keje2 department lame aku sume aku da amanahkan kat colleague aku.
pandai2 la korang ek nak bt.
aku protes sbnarnye kene pindah. gile terkejut beruk+cipan+godzilla bile dpt tau aku yg kene tukar.
ape kejadahnye...
hati aku mmg menolak mentah2 walupun aku try nak trime.(penipu xikhlas langsung try)
bos br aku ok dan mmg sgt ok dan yg penting beliau org jawe.ahahaha...dan die xde kaitan langsung pon dengan keProteSan aku terhadap pemindahan aku ni..cume aku je yg cam xle nak trime.

1st day aku pindah dept baru, my former bos (huh!) dtg jumpe aku n time 2 nu bos gua pon ade kat meja gua.
borak2 la diorg sesame bos..(eleh xheran la)
tetibe former bos aku tanye aku."eh y u never c me b4 go arr??!!"
eh die ni xtau ke aku da mrajuk ngan die sbb die tukarkan aku.xnak aku jumpe die..hihi lgpon aku mmg lupe
nak say farewell kt die b4 leaving my dept kesyangan.mmg xde adab n tatasusila btl la aku ni.ahhaha..
aku xde la menunjukkan mogok tunjuk prasaan aku terhadap die, jadi aku pon dengan muke berbunge plastik sengih sahaje..
mmm play safe la konon.

jadi bermula la my nu episode(episod sedih, huhuhu...) kat dept baru yg cume ade 3 org je kat dalam tu termasuk bos gua dan kadang2 staff lain yg dok tumpng gune mesin fotostad.huhuhu...

No comments: