Saturday, June 13, 2009

Thank Goodness It's FriDay!!!

ahahaha...last friday after gua lunch, former bos gua panggil gua balik tolong keje2
menyetel tender submission yg due date nye da sgt2 kritikal.
mmg keje2 kat teknikal sgt la byk n until now aku stil xpaham y my former boss tu
nak gak transfer gua ke dept lain. klu x colleague aku pon kene pindah skali.
xke 'crazy like a fool' (what about daddy cool..hihihi) namenye tu. sape yg nak
siapkan keje2 kat teknikal tuh??!!
haiyaaa,Mr O... y u always have to put me in misery..huhuhu~
so after mintak permission kat bos terkini gua, dat evening, everyone in technical dept (termasuk la aku hihi..) working very hard, non stop not until we finished everything.
so around 11 pm baru la dpt balik.
on d way balik aku isi minyak kete dulu n baru aku tingat yg aku x isi perut lg.
patut la aku dpt rase asid merembes dinding2 prut aku dan hasilnye mmg pedih gile
xyah cakap la dan dimeriahkan lagi dgn selingan teater muzikal impak maksima dlm prut aku...nasib baik msh leh fokus driving wlaupun starving like hell.
ingat nak beli burger time on da way balik tp tutup la plak.(kuciwa~)
akhirnye aku sampai umah aku xmakan nasik tp aku goreng 2 keping burger daging yg bukan jenama RAMLY burger utk aku lepaskan kempunan.huhuhu sadis....

No comments: