Thursday, July 16, 2009

Gua LamBat lagiKKKKKKKKKKKkkk...

2day genaplah 4hari aku punyer punch card berwarne merah secare berturut2.
dan aku mcm berkeyakinan yg probability utk aku sampai lewat esok adalah sgt tinggi.hihihi
ape nak jadi nih....
smalam ke"gile"an ape ntah berlaku kat aku.
gi pasar malam lps solat maghrib n beli 2kilo buah mate kucheng + 1longgok anggur "seedless" then terus balik umah. b4 dat da tanye me-mama nak ape2 x. xnak ape2 coz da kenyang katenye.
so aku terus balik lepas beli itu buah2an.
dan balik umah je ma parent pon pelik apsal beli buah2an byk2 nih.(walaupon xla byk sgt pon hihihi..). ntah la aku pon xtau.huhuhu.pegi pasar juz to buy anggur+mate kucheng
agaknye klu tension, kite prone to do sumthing yg mane action come b4 akal. hihihi...ntah ape aku membebel ni.

No comments: