Wednesday, July 29, 2009

kemaruk game BejewelleD Blitz

mmg da gile main bende alah game ni kat fbook.
berhantu btl. asal ade mase je mesti kesitu tujunye
actually aku da lame berkecimpong ngan game berlian2 nih.
geram je tgk die bersinar2.
start mase zaman2 poli dulu. me-kakak la yg 'engage' kan kitorang.ceih..
die la yg bertanggungjwb instal kt komputer gua.hahaha
abis satu umah sewa aku pakse main..
ade lagi satu game gak yg die install kan. game katak tembak guli. ape ke namenyer..
mmm....ohh yerr Zuma namenyer. gua da main sampai level paling tinggi da yg guli terapong2 kt angkase tu..punyer la giler main sampai xtido malam..mate bengkak je g kelas.ceih, time exam xplak gua begitu tekun..hahaha..

setelah sekian lame, 'kekasih lame' gua dtg kembali kat facebook..kui..kui..
sampaikan me-adik bongsu siap sound gua mase die balik ari tuh, "dari dulu xabis2 game nih je.." eleh, padahal die nak gune komputer.dengki la tuh.hehehehe...


rupa paras idaman ati..BEJEWELLED BLITZ. siap high score lagi.ahaha..
ni da berevolusi dulu aku main, bejewelled je namenyer.

ZUMA- game power makhluk dua alam yg tembak guli dr dalam mulut

No comments: